Strony

czwartek, 14 października 2010

Ciąg dalszy...

Witajcie Kochani,
w dalszym ciągu odgrzebuję zdjęcia kartek zrobionych jeszcze przed wakacjami. Mam trochę zaleglości.
Jak tak dalej pójdzie to kartki zrobione na to Boże Narodzenie wystawię dopiero na Wielkanoc :)

A oto karteczki zrobione dla znajomej:



A oto następna:






Nie piszę dokładnie jak robiłam każdą kartkę, bo zajęłoby mi to sporo czasu i praktycznie za każdym razem byłoby podobnie. Obrazki zazwyczaj maluję kredkami a reszta, to sami widzicie :) Jeśli macie jakieś pytania chętnie odpowiem.




 A ta kartka to było wyzwanie dla mnie. Inna jak wszystkie - dla osoby która lubi bociany. W pierwszym momencie zgłupiałam, bo przecież nigdy nie "ustawiałam się na bociany" - musiałam wykombinować coś na szybko. Jest to kartka typu "easel card" czyli z podpórką (sorki, nie wiem jak to się nazywa po polsku :)





I ostatnia karteczka na dzisiaj. Wydaje się być całkiem prosta, ale mi nawet z tymi prostymi kartkami długo schodzi :)




No to już tyle :)
Czekam na Wasze komentarze i dziekuję za odwiedziny!
Miłego dnia!
Barbara

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz